?

Log in

I'm A Working Breed Of Canine. Yup. - Jessie T. Wolf
December 23rd, 2004
10:11 pm

[Link]

Previous Entry Share Next Entry
I'm A Working Breed Of Canine. Yup.
Started working at the kennel again, on Monday. Just for the holiday season though. I know they get really booked up around this time of year, so I asked my old boss if they needed any help, and she said she'd have some work for me for the next couple of weeks. I think I'm only going to be working for them until the first week of January or so.

So this is me getting used to waking up at 6am every morning again. O.o Yeah... had to get up at 5:30 this morning to make it in earlier, because we had a massive snow/ice storm today, and we had like ten people outside this morning, shoveling the runs for hours. We didn't manage to start our first change until like... 9am. Didn't finish until noon.

Was rough, and tomorrow will be just as rough, but at least I'm only helping them out for first change. Then I have to hop on a bus back home, (takes about an hour) and maybe have time to take a short nap, eat a quick something, and then I'm off to work at the vet clinic for 3pm, till closing. :-P I haven't had much time at all to work on commissions, since by the time I get home, I only have about three hours to get changed, feed dogs, do some other chores around the house, feed myself... And all in the hopes that I will actually get to bed by midnight. Which rarely ever happens.

So I've been working off of about 4-5 hours of sleep each night, for the past week, while working a LOT of heavy physical labor. And for a person as teeny as me, that's a big deal! O.o I'm actually handling it better than I thought I would, though. Not so bad. I kinda like working at the kennel again. All new staff there this time around, and they're not all assholes either! ;) That's a big bonus.

So yeah. I'm a busy little wolf this Holiday Season (well... actually, when am I not busy, these days?). But at least that'll be putting a little extra cash in my pocket. So it's all good. :) The extra work will pay for my flight to Furry Weekend Atlanta, since pat_the_fox informed me last night that they've cut ticket prices from the original $500, to $270!! I'm like, damn! We're booking our flight this week. :) And Bluey's gonna come with, since she wants a little vacation, and she's never flown before, and she wants to. I'm still deathly scared of flying, but with a friend beside me, it's not so bad.

So there you have it. Happy Holidays to everyone! ^^

Current Mood: busy

(7 comments | Leave a comment)

Comments
 
[User Picture]
From:nalakd
Date:December 24th, 2004 05:31 am (UTC)
(Link)
If I weren't pregnant right now, I'd attempt to volunteer at a local shelter or something. And, hearing you talk of the Furry Weekend Atlanta, makes me want to go... but don't really have enough extra cash. Though, do tell your readers all about it, eh?

Happy Holidays, Jess.
[User Picture]
From:vlen
Date:December 24th, 2004 08:32 am (UTC)
(Link)
Well you're definitely a hard working wuffess if you don't mind me saying!

*huggles ya* Take care of yourself and happy holiday wishes to you Jessie ^^

YAY! :D
From:ckwhitehorse
Date:December 24th, 2004 09:06 am (UTC)
(Link)
I damn near forgot about FWA

[User Picture]
From:blackwingdragon
Date:December 24th, 2004 09:26 am (UTC)
(Link)
Awwww! Happy holidays to you too, hun!
This dragon's thinking about you lots, hoping that cute self of yours is save. If not, point me to whose balls or tits you want to have removed *smirk*.
^-^. *noselicks*
[User Picture]
From:werevaranus
Date:December 24th, 2004 05:09 pm (UTC)
(Link)
[User Picture]
From:gryph0n
Date:December 28th, 2004 12:33 pm (UTC)
(Link)
*hugs* Great to hear on the job, Jess! Awesomeness - save for the slightly-overworked wuff part, of course! Drop me a line when you get some time - I miss talkin' with 'ya! XD
[User Picture]
From:lupusetgruis
Date:December 29th, 2004 02:39 am (UTC)
(Link)
Just browsing & found your journal.. and it made me laugh hearing other kennel stories. I work at one and I've never had to wake up so early on a regular basis before, lol.

Take Care!
My Website Powered by LiveJournal.com